Jan Řezníček

Bachelor's thesis

Analýza obchodu s náhradními díly

Analysis of trade in spare parts
Abstract:
Cílem práce je popis aktuální situace v obchodu s Originálními díly Volkswagen a stanovení vhodné marketingové strategie. Tato práce se zaměřuje výhradně na obchod v B2B a jeho součást, jež je v rámci koncernu Volkswagen interně nazývána NORA.
Abstract:
This thesis describes current situation in trade in spare parts Volkswagen (Volkswagen Genuine Parts). I focused exclusively on B2B market. Within VW concern this is called NORA.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 11. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 6. 2009
  • Supervisor: Jiří Mikeš
  • Reader: Daniel Kubečka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/16198