Konkurenceschopnost rodinného podniku – Bc. David Krchňák
Bc. David Krchňák
Bakalářská práce
Konkurenceschopnost rodinného podniku
Competitiveness of family business
Anotace:
Práce je zaměřena na marketingovou problematiku a konkurenceschopnost. Bakalářská práce je rozdělena do tří částí, část teoretickou, část praktickou a část návrhovou. V části teoretické jsou uvedeny poznatky k marketingovým činnostem a konkurenceschopnosti. V části praktické se provádí potřebné analýzy společnosti CAVALON, s.r.o., a její přímé konkurence. V závěrečné části jsou uvedeny návrhy ke zlepšení …víceAbstract:
This work is focused on issues of marketing and competitiveness. Bachelor thesis is dividend into three parts, theoretical part, practical part and part of suggestions. In the theoretical findings are related to marketing activities and competitiveness. In the practical part, the necessary analyse sof the company CAVALON, s.r.o., and it’s direct competitors are performed. The final part provides for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 8. 2014
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/yvkz4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 9. 2014
- Vedoucí: Ing. Vojtěch Tamáš, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Petr Šrutka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of the Company's Competitiveness
Cyril Antony -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Evaluation of the Company's Competitiveness
Bibin Mathew -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova -
Porterův model poskytovatelů mobilních telekomunikačních služeb
Stanislav Lepeška -
Inovace služeb hotelu prostřednictvím přístupu business model canvas
Nikol Machová -
Business model na založení cukrárny
Adam Netolička -
Marketingový mix společnosti AA+Stavebniny KONSYS s.r.o.
Nikola Foldynová