Ing. Anastasiia Lashyna
Master's thesis
Firemní kultura v čase změn
Company culture in the time of changes
Abstract:
Cílem této práce je návrh vhodných opatření pro zlepšení způsobů řešení zkoumaných problémů v praxi výrobního podniku. Aby zaměstnanci podávali maximální výkon, je nezbytné, aby se neustále vzdělávali, byli motivováni a odměňováni dle svých výkonů a ke spokojenosti obou stran. Tato práce si klade za cíl porovnat posouzení, zhodnocení a analýzy získaných údajů s teoretickými poznatky. Výsledkem práce …moreAbstract:
The objective of this work is to propose measures for improvement of ways of solutions to problems under study using practical experience of a manufacturing enterprise. In order to reach the maximum of employee productivity, constant employee training and development, motivation and reward in accordance with their performance are essentially important for mutual benefit. This research is aimed to compare …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 9. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/u3uk0/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 11. 2016
- Supervisor: doc. Ing. Jaroslav Blaha, CSc.
- Reader: Ing. Eva Matoušková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
COVID-19's Effect on Corporate Culture
Gerardo Ruben Lafebre -
How SAP Incorporates Inclusivity in their Corporate Culture
Preethika Prasanthan -
Sociocultural aspects of the business culture in the hotel industry
Anna Andreeva -
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
Kateřina Skalická -
The influence of VZP CR`s Corporate culture on its workforce
Veronika Jindrová -
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
Lucie Křemenová -
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
Martina Vítů -
The Present and Future of Strategic Human Resources Management in Business Practice
Yessimkhan Shyrynov