Ing. Michal Hampel

Bachelor's thesis

Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky.

New methods of communication utilised in the process of customer relationship management
Abstract:
Řízení vztahů se zákazníky není cílem podniku, ale prostředkem k uplatnění se na hyperkonkurenčních trzích. To platí na trzích průmyslových (B2B stejně jako na trzích zákaznických (B2C). Vzhledem k tomu, že na trzích B2B se jedná o zákazníky, kteří odebírají produkty podniku ve značných finančních nebo množstevních objemech, jsou pro podniky většinou mnohem klíčovější než zákazníci drobní, koncoví …more
Abstract:
Customer relationship management is not an enterprise, but a means to use the hyper-competitive markets. This applies to industrial markets (B2B markets as well as customer (B2C). Given that the market is a B2B customers who take farm produce in significant financial or quantitative volumes are businesses usually much more crucial than small customers, end customers (B2C). Therefore, methods, tools …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 11. 2013
  • Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
  • Reader: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication