Pojetí Shakespearova Hamleta českými divadelními scénami – Veronika BARVÍKOVÁ
Veronika BARVÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Pojetí Shakespearova Hamleta českými divadelními scénami
Conception of Shakespeare´s Hamlet by Czech theater scenes
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je rozbor a komparace tří inscenací Hamleta dramatika Williama Shakespeara v podání klasických i alternativních divadelních scén. Předmětem práce je tragédie Hamlet. U každé inscenace je nastíněna charakteristika jednotlivých složek inscenace (překlad, režie, scénografie, scénická hudba, kostýmní výprava), postav a motivů. V komparativní části se pak porovnává celkové pojetí …moreAbstract:
The aim of this thesis is to analyze and compare three productions of William Shakespeare´s Hamlet performed by classical and alternative theaters. The subject of the thesis is the tragedy Hamlet. For each production is outlined characteristics of individual components of production (translation, directing, stage design, music, costume design), characters, and themes. The comparative section then compares …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 8. 2012
Accessible from:: 21. 8. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Lenka Pořízková
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BARVÍKOVÁ, Veronika. Pojetí Shakespearova Hamleta českými divadelními scénami. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.8.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 21. 8. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyBachelor programme / field:
Philology / Czech Philology
Theses on a related topic
-
IDIOT: tři české inscenace Dostojevského románu (Divadlo Petra Bezruče, Divadlo Husa na provázku, Dejvické divadlo)
Tereza Říhová -
Divadlo z pohledu kulturní geografie s případovou studíí Divadla Petra Bezruče a Ostravy
Pavlína Gottfriedová -
Evžen Oněgin - dvě scénické podoby (Klicperovo divadlo a Divadlo Petra Bezruče)
Zdeňka MALÍNSKÁ -
Výzkum diváka Divadla Petra Bezruče
Kamila Hladíková -
Profesionální inscenace jako východisko pro divadelní výchovu a vzdělávání na příkladu inscenace Maryša Divadla Petra Bezruče
Marie Klemensová -
Divadlo Petra Bezruče v letech 1959 -1965
Gabriela Krečmerová -
Divadelní adaptace Dumasova románu Tři mušketýři v Divadle Petra Bezruče v Ostravě.
Petra ZEGZULKOVÁ -
Herectví Lukáše Melníka v Divadle Petra Bezruče
Petra PÁNKOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights