Návrh strategie rozvoje podnikatelského subjektu – Tomáš Pokorný
Tomáš Pokorný
Bachelor's thesis
Návrh strategie rozvoje podnikatelského subjektu
The proposal of strategic development of the business subject
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá návrhem strategie rozvoje podnikatelského subjektu. Ke zpracování strategie bylo využito teoretických poznatků z odborné literatury, skript, přednášek a spolehlivých internetových zdrojů zabývajících se strategickým řízením a marketingem. První část se věnuje teorii podnikání, poslání podniku, strategickému řízení a strategickému marketingu včetně analýz prostředí. Zabývá …moreAbstract:
This thesis deals with the proposal of strategic development of the business subject. The theoretical knowledge from scientific literature, lecture notes, courses and trusted websites orientated on strategic control and strategic marketing were used. First part of this thesis is dedicated to business development, the mission and goals of a company, strategic control and strategic marketing including …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 3. 2016
Thesis defence
- Supervisor: prof. Ing. Jan Hron, DrSc. dr. h. c.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POKORNÝ, Tomáš. \textit{Návrh strategie rozvoje podnikatelského subjektu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2016. Available from: https://theses.cz/id/7ijojd/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics Policy and Administration / Business and Administration
Theses on a related topic
-
Strategický marketing jako nástroj permanentního růstu v online době s aplikací na malé a střední podniky
Nikola Pail -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Marketing Strategy for Large Enterprise
Riyas Kuniyil -
Strategický marketing včetně projektové studie
Gabriela Ondračková -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Strategický marketing včetně projektové studie
Lukáš Chytil -
Strategic marketing plan for fin-tech startup “CP&B”
Dmitrii Bachukin -
Financial analysis of the LVMH
Valeriya Dmitrieva
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Mach, J.
14/3/2016