Analýza spotřebního chování Čechů v segmentu okružních plaveb a její využití při tvorbě marketingové strategie cestovních kanceláří – Eliška Hlinková
Eliška Hlinková
Diplomová práce
Analýza spotřebního chování Čechů v segmentu okružních plaveb a její využití při tvorbě marketingové strategie cestovních kanceláří
Analysis of consumer behavior of Czechs in the cruise segment and its use in the creation of a marketing strategy of travel agency
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou výzkumu spotřebního chování a specifiky kupního rozhodovacího procesu Čechů při zajišťování zahraniční dovolené a metodiky segmentace trhu v cestovním ruchu, respektive v segmentu okružních plaveb. Analýza současných trendů a determinant na straně nabídky i poptávky umožní sestavení konkurenceschopného konceptu marketingové strategie nově vznikající cestovní …víceAbstract:
This thesis deals with the research of consumer behavior and specifics of buyer decision-making process of Czechs during booking of their foreign holidays and methodology of market segmentation in tourism, or in the segment of cruises. Analysis of current trends and determinants on the supply and demand helps to build a competitive marketing strategy emerging of travel agency in the segment of cruises …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34205
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 1. 2013
- Vedoucí: Jana Valentová
- Oponent: Igor Rolínek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HLINKOVÁ, Eliška. \textit{Analýza spotřebního chování Čechů v~segmentu okružních plaveb a~její využití při tvorbě marketingové strategie cestovních kanceláří}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/7inkgm/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34205
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Kupní rozhodovací proces na trhu ručního nářadí
Kateřina Suková -
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
Karolína Bílková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Kúpny rozhodovací proces zákazníkov na trhu plaviek z hľadiska vybranej značky
Michal Slávik -
Kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů
Anita Szelesová -
Kupní rozhodovací proces zákazníků v segmentu luxusních automobilů
Tomáš Jarolím