Zavedení nového výrobku a uvedení na trh firmy LR Health and Beauty Systems – Bc. Zuzana Štádlerová
Bc. Zuzana Štádlerová
Bachelor's thesis
Zavedení nového výrobku a uvedení na trh firmy LR Health and Beauty Systems
Abstract:
Bakalářská práce, jak již z názvů vyplývá pojednává o uvedení nového výrobku na trh. Tím výrobkem myslíme Aloe vera sprej první pomoci. První část tvoří teoretické poznatky z hlediska marketingu (marketingový mix, životní cyklus výrobku, a podobně). Druhá část je zaměřena na praktickou část. Je zde popsána výrobní firma LR Health and Beauty Systems a její výrobek Aloe vera sprej první pomoci. Práce …moreAbstract:
As the name implies, my bachelor thesis focuses on the introduction of a new product on the market. The product is called Aloe Vera Emergency Spray. The first section presents the theories of marketing (marketing mix, the life cycle of the product and the like). The second section is focused on a practical part. LR Health and Beauty Systems company and its product Aloe Vera Emergency Spray are described …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 5. 2010
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/ov9cu/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2010
- Supervisor: Ing. Lenka Hrubá
- Reader: Ing. Gabriela Mádlová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠTÁDLEROVÁ, Zuzana. \textit{Zavedení nového výrobku a uvedení na trh firmy LR Health and Beauty Systems}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2010. Available from: https://theses.cz/id/7iqwif/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Životní cyklus produktu
Alena Povolná -
Životní cyklus produktu firmy Happyend
Kristýna Terzievová -
Životní cyklus výrobku
Fedor Evseev -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Barbora ERETOVÁ -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Karolina LIŠKOVÁ -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Šárka CAITHAMELOVÁ -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Martin ŠRÁMEK -
Životný cyklus výrobku a jeho vplv na cenovú stratégiu organizácie
Lucia Malčekova