Zavedení nového výrobku a uvedení na trh firmy LR Health and Beauty Systems – Bc. Zuzana Štádlerová
Bc. Zuzana Štádlerová
Bakalářská práce
Zavedení nového výrobku a uvedení na trh firmy LR Health and Beauty Systems
Anotace:
Bakalářská práce, jak již z názvů vyplývá pojednává o uvedení nového výrobku na trh. Tím výrobkem myslíme Aloe vera sprej první pomoci. První část tvoří teoretické poznatky z hlediska marketingu (marketingový mix, životní cyklus výrobku, a podobně). Druhá část je zaměřena na praktickou část. Je zde popsána výrobní firma LR Health and Beauty Systems a její výrobek Aloe vera sprej první pomoci. Práce …víceAbstract:
As the name implies, my bachelor thesis focuses on the introduction of a new product on the market. The product is called Aloe Vera Emergency Spray. The first section presents the theories of marketing (marketing mix, the life cycle of the product and the like). The second section is focused on a practical part. LR Health and Beauty Systems company and its product Aloe Vera Emergency Spray are described …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/ov9cu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Lenka Hrubá
- Oponent: Ing. Gabriela Mádlová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠTÁDLEROVÁ, Zuzana. \textit{Zavedení nového výrobku a uvedení na trh firmy LR Health and Beauty Systems}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/7iqwif/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Životní cyklus produktu
Alena Povolná -
Životní cyklus produktu firmy Happyend
Kristýna Terzievová -
Životní cyklus výrobku
Fedor Evseev -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Barbora ERETOVÁ -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Karolina LIŠKOVÁ -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Šárka CAITHAMELOVÁ -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Martin ŠRÁMEK -
Životný cyklus výrobku a jeho vplv na cenovú stratégiu organizácie
Lucia Malčekova