Bc. Martina Návratová

Diplomová práce

Návrh nové marketingové strategie vybraného podniku

Proposal of a new marketing strategy of the chosen company
Anotace:
Cílem diplomové práce na téma „Návrh nové marketingové strategie vybraného podniku“, je navržení nové marketingové strategie Restaurace a penzionu Karolina s.r.o., která povede ke zlepšení současného stavu podniku. Teoretická část se zabývá charakteristikou základních pojmů z oblasti marketingu a jednotlivými kroky při zpracovávání marketingové strategie. Praktická část se zabývá popisem podniku a …více
Abstract:
The aim of the thesis on the topic „Proposal of a new marketing strategy of the chosen company“ is to create new marketing strategy for Restaurant and Guesthouse Karolina Ltd. which will lead to improvement of the current state of the company. The theoretical part explains the basic terms of marketing and the individual steps to be taken for the creation of the strategy. The practical part deals with …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2020
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/rhqyn/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2020
  • Vedoucí: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management