Návrh nové marketingové strategie vybraného podniku – Bc. Martina Návratová
Bc. Martina Návratová
Diplomová práce
Návrh nové marketingové strategie vybraného podniku
Proposal of a new marketing strategy of the chosen company
Anotace:
Cílem diplomové práce na téma „Návrh nové marketingové strategie vybraného podniku“, je navržení nové marketingové strategie Restaurace a penzionu Karolina s.r.o., která povede ke zlepšení současného stavu podniku. Teoretická část se zabývá charakteristikou základních pojmů z oblasti marketingu a jednotlivými kroky při zpracovávání marketingové strategie. Praktická část se zabývá popisem podniku a …víceAbstract:
The aim of the thesis on the topic „Proposal of a new marketing strategy of the chosen company“ is to create new marketing strategy for Restaurant and Guesthouse Karolina Ltd. which will lead to improvement of the current state of the company. The theoretical part explains the basic terms of marketing and the individual steps to be taken for the creation of the strategy. The practical part deals with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/rhqyn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Strategické marketingové řízení velkého podniku
Adam Kopřiva -
Strategické marketingové řízení malého podniku
Věra Tkáčová -
Strategické marketingové řízení společnosti
Angelina Bashkatova -
Strategické marketingové řízení firmy
Jana Bartáková -
Strategické marketingové řízení vybrané destinace - město Tábor
Lucie Heřmánková -
Strategické řízení rodinného podnikání v praxi
Anna Javůrková -
Strategické marketingové řízení se zaměřením na prodej
Markéta Skopařová -
Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce
Andrea Vokálová