Společné čtení textu z pohledu dítěte předškolního věku – Bc. Martina Boráková
Bc. Martina Boráková
Master's thesis
Společné čtení textu z pohledu dítěte předškolního věku
Shared reading from the perspective of a preschool child
Abstract:
Diplomová práce má výzkumný charakter. Cílem této práce je seznámit čtenáře s problematikou čtenářské pregramotnosti, která je v předškolním věku nesmírně důležitou oblastí. Práce uvádí vymezení terminologie společného čtení, které je zvlášť vhodnou metodou pro podporu porozumění čtenému textu, představí interakci dospělého a dítěte a jejich pohled na metodu společného čtení, a to jak z pohledu dospělého …moreAbstract:
The diploma thesis has a research character. The aim of this thesis is to acquaint the reader with the issue of pre-reading literacy, which is an extremely important area in preschool age. The thesis presents the definition of the terminology of reading together, which is a particularly suitable method for reading comprehension, presents the interaction of an adult and a child and their view of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2024
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Boráková, Martina. Společné čtení textu z pohledu dítěte předškolního věku. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Preschool Pedagogy / Preschool Pedagogy
Theses on a related topic
-
Rozvoj porozumění čtenému textu u žáků třetí třídy prvního stupně běžné základní školy
Pavel Svoboda -
Interference mezi auditivním kanálem informací a porozuměním textu
Pavel Janeček -
Porozumění čtenému textu u žáků třetích ročníků v jejich mateřském jazyce v ČR a Pensylvánii (na základě srovnávacího testu PSSA)
Karolína BURIAN -
Porozumění čtenému textu u žáků se specificky narušeným vývojem řeči
Zuzana Brodcová -
Vliv e-čtení na vnímání textu
Tomáš Zima -
Porozumění čtenému textu u žáků mladšího školního věku s ohledem na jejich mentální vývoj.
Karolína ŠEBKOVÁ -
Vysokoškoláci s vrozenou a raně získanou vadou sluchu a jejich problémy s porozuměním čtenému odbornému textu
Lenka Tonarová -
Rozvíjíme čtenářskou pregramotnost v mateřské škole s projektem Jižní Morava čte
Iva Pavelková