Influencer Marketing Today and its Relevance for the Future – Juliane Kerstholt
Juliane Kerstholt
Diplomová práce
Influencer Marketing Today and its Relevance for the Future
Influencer Marketing Today and its Relevance for the Future
Anotace:
Influencer marketing has hit the mainstream. Many brands globally are aware of the power of this marketing and communications tool, but only a few know how to instrumentalized it strategically. In the frame of this Master Thesis the author has conducted an explorative research making use of expert interviews to test the relevance of influencer marketing for the German luxury cosmetics and fragrance …víceAbstract:
Influencer marketing has hit the mainstream. Many brands globally are aware of the power of this marketing and communications tool, but only a few know how to instrumentalized it strategically. In the frame of this Master Thesis the author has conducted an explorative research making use of expert interviews to test the relevance of influencer marketing for the German luxury cosmetics and fragrance …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 11. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73976
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2018
- Vedoucí: Petr Král
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73976
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Assessment of electronic word of mouth effectiveness
Ekaterina Kandakova -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Sociální proměnné a pozitivní a negativní elektronický word of mouth
Simona Hreščáková -
Súčasné možnosti využitia WM (Word of mouth) ako nástroja pre budovanie značky podniku
Veronika Kundríková -
The impact of Electronic word of mouth on customer behavior on the Russian e-commerce market
Ekaterina Samarina -
Word-of-mouth zákazníků a jeho dopad na management
Alice Brzoňová -
Millennial-oriented marketing of luxury goods: a need for CSR
Anna Tubert -
Digitalization and Luxury: The Role of Digital Experience and Online Content on Purchasing Intention of Luxury Goods
Nikoleta Veseľková