Vladimír Müller

Diplomová práce

Návrh procesů v oblasti podpory a péče o zákazníka

Design processes in customer care and support
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou modelování podnikových procesů se zaměřením na jejich návrh. Konkrétně se jedná o procesy v oblasti poskytování podpory a péče o zákazníka. Cílem práce je tedy aplikovat metodiku modelování na vybrané podnikové procesy v konkrétní společnosti zabývající se telekomunikačními službami. Teoretická část je zaměřena na procesy, procesní řízení a standardy pro …více
Abstract:
The Diploma thesis is engaged in the modelling of business processes, focusing on their design. Especially processes in area of providing support and customer care. The main goal of the thesis is application modelling method for selected business processes in a particular company engaged in telecommunications services. The theoretical part is focused on processes, process management and standards for …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 3. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 1. 2011
  • Vedoucí: Zora Říhová
  • Oponent: Petra Roulová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/24079