Nezamýšlené důsledky spotřebního chování lidí - rozbor konkrétní marketingové kampaně – Bc. Martin Uhrin
Bc. Martin Uhrin
Master's thesis
Nezamýšlené důsledky spotřebního chování lidí - rozbor konkrétní marketingové kampaně
Unintended effects of the people consumers behaviour - analyse some concrete marketing campaning
Anotácia:
Hlavním cílem práce je blíže specifikovat nezamýšlené důsledky spotřebního chování. Jsou definovány pojmy spotřeba a spotřební chování. Dále jsou v práci popsány faktory, které ovlivňují spotřebitele při rozhodovacím a nákupním procesu, na který navazuje samotná spotřeba produktů. V praktické části je analyzována konkrétní marketingová kampaň společnosti HTC Corporation. Na tento rozbor navazuje definice …viacAbstract:
The main objective is to specify the unintended consequences of consumer behavior. The terms consumption and consumer behavior are defined. Furthermore, this work describes the factors that influence the decision-making and consumer buying process , which builds itself on the consumption of products. There is analyzed by a specific marketing campaign of HTC Corporation in the practical part. In this …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/an14h/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2012
- Vedúci: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
UHRIN, Martin. \textit{Nezamýšlené důsledky spotřebního chování lidí - rozbor konkrétní marketingové kampaně}. Online. Diplomová práca. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/7jdvdx/. [citováno 2024-04-23]
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Nezamýšlené důsledky spotřebního jednání lidí - rozbor konkrétní marketingové kampaně
Veronika Křížová -
Nezamýšlené důsledky spotřebního jednání lidí - rozbor konkrétní marketingové kampaně
Adéla Řetovská -
Nezamýšlené důsledky spotřebního jednání lidí - rozbor konkrétní marketingové kampaně
Anna Belaya -
Nezamýšlené důsledky spotřebního jednání lidí
Jakub Špika -
Effectiveness of product placement on consumer behavior
Thilak Kumar Venkatesan Ravi Kumar -
Reklama jako obraz kultury
Khrystyna Beregova -
Reklama a její vliv na spotřební chování
Kamila Kořínková -
Reklama a spotřebitelské chování
Hana Ondrušová