Marketingová a PR komunikace společnosti ETAM – Simona Míková
Simona Míková
Bachelor's thesis
Marketingová a PR komunikace společnosti ETAM
Marketing and PR communication of a company Etam
Anotácia:
Tato práce se zabývá marketingovou a PR strategií společnosti Etam. Za hlavní cíl své bakalářské práce jsem si stanovila na základě analýzy stávající strategie firmy a vlastního terénního šetření navrhnout společnosti možné změny do budoucna. Práce začíná teoretickou částí, která se věnuje marketingu a marketingovým a komerčním komunikacím. V práci jsou uvedené definice a charakteristika marketingu …viacAbstract:
This thesis deals with marketing and PR strategies of the company Etam. As the main aim I will suggest possible changes for the company based on existing strategies of the company and my own field investigation. In the beginning of the thesis there is a theoretical part that is dedicated to marketing and marketing and commercial communication. Then there is presented definition and characteristics …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41060
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2014
- Vedúci: Milan Postler
- Oponent: Jitka Brancuzská
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41060
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing and Consumer Behavior
Tamerlan Karimli -
Marketing in various cultural and social settings
Aldiyar Rakhmetov -
Marketingové a komunikační strategie muzeí v komunikaci s mladým publikem: srovnávací studie mezi Albertinou a Národní galerií v Praze
Lenka Szeteiová -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Podnikateľské prostredie a jeho vplyv na tvorbu a výber marketingových stratégií
Sebastián Pavelka -
The use of Franchise Strategies as an opportunity to start a business, example Kazakhstan
Alina Zhailau -
Srovnání věrnostních programů Emirates Skywards a Miles&Smiles a jejich místo v marketingové strategii daných leteckých společností
Evangelina Iakovleva