Simona Míková

Bakalářská práce

Marketingová a PR komunikace společnosti ETAM

Marketing and PR communication of a company Etam
Anotace:
Tato práce se zabývá marketingovou a PR strategií společnosti Etam. Za hlavní cíl své bakalářské práce jsem si stanovila na základě analýzy stávající strategie firmy a vlastního terénního šetření navrhnout společnosti možné změny do budoucna. Práce začíná teoretickou částí, která se věnuje marketingu a marketingovým a komerčním komunikacím. V práci jsou uvedené definice a charakteristika marketingu …více
Abstract:
This thesis deals with marketing and PR strategies of the company Etam. As the main aim I will suggest possible changes for the company based on existing strategies of the company and my own field investigation. In the beginning of the thesis there is a theoretical part that is dedicated to marketing and marketing and commercial communication. Then there is presented definition and characteristics …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 6. 2014
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Jitka Brancuzská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/41060