Sponzoring ve společnosti adidas ČR s.r.o. – Zdeňka Laštovičková
Zdeňka Laštovičková
Master's thesis
Sponzoring ve společnosti adidas ČR s.r.o.
Sposorship in the company adidas
Abstract:
Diplomová práce se zabývá sponzorskou strategií společnosti adidas jak z lokálního, tak globálního pohledu. Cílem práce je zhodnotit sponzorskou strategii společnosti adidas a navrhnout vhodná opatření, jak přispět k lépe fungujícímu sponzoringu společnosti adidas ČR s.r.o. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První teoretická část práce je věnována definici sponzoringu, jeho cílů, výhod, forem a druhů …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the sponsorship strategy of the company adidas from local as well as global perspective. The aim of this thesis is to evaluate the sponsorship strategy of the company adidas and suggest possible changes and suitable measures how to make the sponsorship strategy of the company adidas ČR s.r.o more profitable and effective. The work is divided into four chapters. The first …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 10. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/38567
Thesis defence
- Date of defence: 6. 9. 2013
- Supervisor: Petr Král
- Reader: Stanislav Richter
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/38567
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Sportovní sponzoring společnosti ŠKODA AUTO a. s.
Tereza Tučková -
Sponzorská strategie a vyhledávání sponzorů
Barbora Rappaport -
Sponzoring jako součást marketingové komunikace
Iveta Dufková