Zdeňka Laštovičková

Master's thesis

Sponzoring ve společnosti adidas ČR s.r.o.

Sposorship in the company adidas
Abstract:
Diplomová práce se zabývá sponzorskou strategií společnosti adidas jak z lokálního, tak globálního pohledu. Cílem práce je zhodnotit sponzorskou strategii společnosti adidas a navrhnout vhodná opatření, jak přispět k lépe fungujícímu sponzoringu společnosti adidas ČR s.r.o. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První teoretická část práce je věnována definici sponzoringu, jeho cílů, výhod, forem a druhů …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the sponsorship strategy of the company adidas from local as well as global perspective. The aim of this thesis is to evaluate the sponsorship strategy of the company adidas and suggest possible changes and suitable measures how to make the sponsorship strategy of the company adidas ČR s.r.o more profitable and effective. The work is divided into four chapters. The first …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 10. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 9. 2013
  • Supervisor: Petr Král
  • Reader: Stanislav Richter

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/38567

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod

Theses on a related topic