Hodnocení kvality sportovních a tělovýchovných služeb – Tomáš Skryja
Tomáš Skryja
Diplomová práce
Hodnocení kvality sportovních a tělovýchovných služeb
Evaluation of the Quality of Sports Services
Anotace:
Diplomová práce se zabývá porovnáním kvality sportovních služeb v mužském fotbalovém klubu SK Buwol Metal Luka nad Jihlavou a v německém klubu SV Lausitz Forst. Výzkum je prováděn za pomoci dotazníku metody SERVQUAL. Teoretická část se zabývá vymezením pojmu služba, služba v oblasti sportu a kvalita služby v oblasti sportu, součástí je i uvedení metod pro měření kvality služeb. V praktické části jsou …víceAbstract:
This Master thesis deals with comparing the quality of the sport services in two male football clubs SK Buwol Metal Luka nad Jihlavou and SV Lausitz Forst. The research is performed both through the method of questionnaire the method known as SERVQUAL. The theoretical part deals with defining the concept of service itself; moreover it describes the service in sport in general and also the quality of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 3. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52720
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2016
- Vedoucí: Jana Krbová
- Oponent: Pavel Král
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52720
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Measuring Service Quality in the Online Gaming Communities
Viacheslav Magurov -
Service quality and business competitiveness
Alexander Tereshchenko -
Analýza vlivu kvality služeb na spokojenost zákazníka
Kamil Koštiál -
Měření kvality služeb v restauracích pomocí Mystery shoppingu
Lukáš Ondruch -
Analýza kvality služeb a organizace Mistrovství České republiky v in-line půlmaratonu 2020
David ULRICH -
Prostorová diverzita kvality služeb cestovního ruchu v NP Česko-Saské Švýcarsko
Michaela ŠTĚBETÁKOVÁ -
Vliv kvality produktu na výkonnost podniku
Vítězslav Šudák -
Aplikace modelu SERVQUAL na měření kvality vybraného hotelu
Andrea Obručníková