Inkluzivní a přístupná komunikace v rámci design festivalu – Markéta Nováková
Markéta Nováková
Bakalářská práce
Inkluzivní a přístupná komunikace v rámci design festivalu
Inclusive and Accessible Communication within Design Festival
Anotace:
Bakalářská práce na téma Inkluzivní a přístupná komunikace design festivalu analyzuje komunikaci festivalů v online prostředí a s ní související bariéry, se kterými se potýkají návštěvníci s poruchami zraku a sluchu. Teoretická část definuje pojmy jako marketing v kultuře a kreativních průmyslech, digitální marketing a jeho nástroje, inkluzivní design a pojmy s ním související a také zahrnuje představení …víceAbstract:
The bachelor thesis on Inclusive and Accessible Communication within Design Festival analyses the communication of festivals in the online environment and the related barriers encountered by visitors with visual and hearing impairments. The theoretical part defines concepts such as marketing in culture and creative industries, digital marketing and its tools, inclusive design and related concepts, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Nováková, Markéta. Inkluzivní a přístupná komunikace v rámci design festivalu. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.