Bc. Klára NAVRÁTILOVÁ

Bakalářská práce

Marketingové komunikace biozemědělské farmy Luční údolí

Marketing communications of Zahradnictví Luční údolí Velehrad
Anotace:
Práce je věnována poměrně novému odvětví na českém trhu, které se začalo rozvíjet po r.1989 {--}biozemědělství, ale přesto je do určité míry stále na začátku. To potvrzuje i chování větších zahraničních firem, které váhají se vstupem na český trh. Všechny tyto skutečnosti se odrážejí i na úrovni marketingových komunikací. Situace v prodeji se ale neustále vyvíjí. Určitá změna v chování a přístupu k …více
Abstract:
The bachelor{\crq}s thesis represents relatively new economic field of the Czech market which has begun to grow since 1989, but anyhow is still at the beginning in some ways - bioagriculture. This bears relation to abroad corporations and their lingering about entry to the Czech market. All these facts reflect a situation on the level of marketing communications. The retail situation is still in progress …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2006
Identifikátor: 2678

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2006

Citační záznam

Jak správně citovat práci

NAVRÁTILOVÁ, Klára. Marketingové komunikace biozemědělské farmy Luční údolí. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 15. 05. 2006

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace

Práce na příbuzné téma