SOC, pracovní smysluplnost a spokojenost učitelů základních škol – Vendula WRANOVÁ
Vendula WRANOVÁ
Bachelor's thesis
SOC, pracovní smysluplnost a spokojenost učitelů základních škol
SOC, job satisfaction and meaningfulness of primary school teachers
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématem psychické odolnosti v pojetí konceptu Sense of Coherence (SOC) od Aarona Antonovského, pracovní smysluplností a spokojeností učitelů základních škol (ZŠ). Práce se skládá ze dvou částí - teoretické a výzkumné. Teoretická část se zabývá popisem konceptu SOC, salutogenezí, potenciálními zdroji zátěže učitelské profese, dále popisem pracovní smysluplnosti a spokojenosti …moreAbstract:
The bachelor's thesis deals with the topic of mental resilience in the concept of Sense of Coherence (SOC) by Aaron Antonovsky, the meaningfulness of work and satisfaction of primary school teachers. The work consists of two parts - theoretical and research. The theoretical part deals with the description of the concept of SOC, salutogenesis, potential sources of burden on the teaching profession, …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 6. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: prof. PhDr. Karel Paulík, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
WRANOVÁ, Vendula. SOC, pracovní smysluplnost a spokojenost učitelů základních škol. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Psychology / Psychology
Theses on a related topic
-
Syndrom vyhoření u učitelů základních škol a speciálních základních škol v okresech Teplice a Ústí nad Labem
Jana HÁJKOVÁ -
Reflexe výuky ukrajinských žáků v českých školách pohledem učitelů základních škol
Adéla Forgáčová -
Spolupráce asistenta pedagoga a učitele na prvním stupni základních škol v době distanční výuky
Tereza Šotkovská -
Tvorba výcvikového kurzu metody CLIL pro učitele základních škol
Jakub Puškáš -
Pracovní smysluplnost a její vztah k pracovní motivaci
Lucie HORENSKÁ -
Specifika pracovní angažovanosti zdravotnického personálu v kontextu pandemie COVID-19
Barbora Koukalová -
Vybrané psychologické aspekty pracovní angažovanosti u středoškolských učitelů
Kateřina Wolfová -
Pracovní angažovanost a osobnost
Barbora HYKLOVÁ