SOC, pracovní smysluplnost a spokojenost učitelů základních škol – Vendula WRANOVÁ
Vendula WRANOVÁ
Bakalářská práce
SOC, pracovní smysluplnost a spokojenost učitelů základních škol
SOC, job satisfaction and meaningfulness of primary school teachers
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem psychické odolnosti v pojetí konceptu Sense of Coherence (SOC) od Aarona Antonovského, pracovní smysluplností a spokojeností učitelů základních škol (ZŠ). Práce se skládá ze dvou částí - teoretické a výzkumné. Teoretická část se zabývá popisem konceptu SOC, salutogenezí, potenciálními zdroji zátěže učitelské profese, dále popisem pracovní smysluplnosti a spokojenosti …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the topic of mental resilience in the concept of Sense of Coherence (SOC) by Aaron Antonovsky, the meaningfulness of work and satisfaction of primary school teachers. The work consists of two parts - theoretical and research. The theoretical part deals with the description of the concept of SOC, salutogenesis, potential sources of burden on the teaching profession, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. PhDr. Karel Paulík, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
WRANOVÁ, Vendula. SOC, pracovní smysluplnost a spokojenost učitelů základních škol. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Syndrom vyhoření u učitelů základních škol a speciálních základních škol v okresech Teplice a Ústí nad Labem
Jana HÁJKOVÁ -
Reflexe výuky ukrajinských žáků v českých školách pohledem učitelů základních škol
Adéla Forgáčová -
Spolupráce asistenta pedagoga a učitele na prvním stupni základních škol v době distanční výuky
Tereza Šotkovská -
Tvorba výcvikového kurzu metody CLIL pro učitele základních škol
Jakub Puškáš -
Pracovní smysluplnost a její vztah k pracovní motivaci
Lucie HORENSKÁ -
Specifika pracovní angažovanosti zdravotnického personálu v kontextu pandemie COVID-19
Barbora Koukalová -
Vybrané psychologické aspekty pracovní angažovanosti u středoškolských učitelů
Kateřina Wolfová -
Pracovní angažovanost a osobnost
Barbora HYKLOVÁ