Teorie řízení značky a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitelů – Michal Čeřovský
Michal Čeřovský
Bakalářská práce
Teorie řízení značky a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitelů
Anotace:
Práce popisuje specifika řízení značky a různé přístupy k tomuto řízení. Formou marketingového průzkumu pak hodnotí přístup spotřebitelů ke značce, konkrétně vysokoškolských studentů v ČR.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 6. 2006
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/186
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2006
- Vedoucí: Libuše Mottlová
- Oponent: Marcela Bursíková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/186
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.