Teorie řízení značky a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitelů – Michal Čeřovský
Michal Čeřovský
Bachelor's thesis
Teorie řízení značky a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitelů
Abstract:
Práce popisuje specifika řízení značky a různé přístupy k tomuto řízení. Formou marketingového průzkumu pak hodnotí přístup spotřebitelů ke značce, konkrétně vysokoškolských studentů v ČR.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 6. 2006
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/186
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2006
- Supervisor: Libuše Mottlová
- Reader: Marcela Bursíková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/186
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.