Michal Čeřovský

Bachelor's thesis

Teorie řízení značky a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitelů

Abstract:
Práce popisuje specifika řízení značky a různé přístupy k tomuto řízení. Formou marketingového průzkumu pak hodnotí přístup spotřebitelů ke značce, konkrétně vysokoškolských studentů v ČR.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 6. 2006

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2006
  • Supervisor: Libuše Mottlová
  • Reader: Marcela Bursíková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/186

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.