Channel Marketing Management for the Industrial Manufacturer – Ulyana Makarava
Ulyana Makarava
Diplomová práce
Channel Marketing Management for the Industrial Manufacturer
Channel Marketing Management for the Industrial Manufacturer
Anotace:
The Master thesis focuses on examining marketing channel management for the industrial manufacturer. The aim is to analyze how the manufacturer markets its products via distribution network and to suggest improvements, based on performed literature research and interviews with four distributors from Central and Eastern Europe. Areas such as channel performance, channel members' commitment and motivation …víceAbstract:
The Master thesis focuses on examining marketing channel management for the industrial manufacturer. The aim is to analyze how the manufacturer markets its products via distribution network and to suggest improvements, based on performed literature research and interviews with four distributors from Central and Eastern Europe. Areas such as channel performance, channel members' commitment and motivation …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 6. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75490
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2019
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75490
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.