Lucie KUBÁČKOVÁ

Bakalářská práce

Marketingová komunikace Městského kulturního domu Elektra Luhačovice se zaměřením na kongresovou turistiku

Marketing communication Městský kulturní dům Elektra Luhačovice dealing with congress tourists
Anotace:
V Bakalářské práci se zabývám problematikou marketingové komunikace a její složkami, pomocí kterých bych chtěla dosáhnout zlepšení nejen komunikace s klienty, ale i konkurenčního postavení na trhu. Výstupem pro praktickou část je zpracování SWOT analýzy, kde bych chtěla zjistit silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby MěDK Elektra. Dále provedu analýzu současných komunikačních aktivit MěDK Elektra …více
Abstract:
This Bachelor{\crq}s work dealing with problems of marketing communication and its parts, by which means, I would like to want achieving improvement of not only communication with clients but also improvement of competitive position in the market. The SWOT analysis is resource for practical part where I would like to found out strengths and weakness, opportunities and threats of the company. In the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2008
Identifikátor: 10379

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 1. 2009
  • Vedoucí: Pavel Slovák

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KUBÁČKOVÁ, Lucie. Marketingová komunikace Městského kulturního domu Elektra Luhačovice se zaměřením na kongresovou turistiku. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 12. 2008

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing