Bc. Dominika Hejlíková

Bakalářská práce

Podpora prodeje vybraného produktu a její vyhodnocení

Sales promotion a selected product and its evaluation
Anotace:
Název této bakalářské práce je „Podpora prodeje vybraného produktu a její vyhodnocení“, kdy podpora prodeje je doplněna o event marketing, který bude využit jako její nástroj. Smyslem je vytvořit událost založenou na podpoře prodeje vybraných produktů, které budou během akce zákazníkům přiblíženy formou ochutnávek pokrmů. Tato práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část pojednává …více
Abstract:
The topic of my bachelor thesis is „Sales promotion a selected product and its evaluation“. Sales promotion is improved with event marketing which is used as its tool. Aim is to create event based on sales promotion of selected products, which will be presented to customers in the form of tasting dishes. This thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part discusses marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2016
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: Ing. Petra Jílková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní