Bc. Dominika Chválová

Master's thesis

Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost

Creativity in advertising. How to reach consumers and provide them with experience
Abstract:
Diplomová práce se ve své teoretické části zabývá kreativními a nekonvenčními způsoby marketingové komunikace. V teoretické části je detailně rozebírána kreativita, nové marketingové směry a guerilla marketing. Praktická část se již soustředí na konkrétní, marketingově významný čas a to Světový den ústní zdraví, slavený 20.března, který vykazuje z globálního i lokálního měřítka vysokou marketingovou …more
Abstract:
The thesis deals with creative and unconventional ways of marketing communication in its theoretical part. Creativity, new marketing trends and the guerilla marketing are described in detail in the theoretical part. The practical part focuses on one particular and for marketing significant event – The World Dental Health Day. It is celebrated on March 20 and it has a high marketing value both in the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2019
  • Supervisor: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Ilona Toufarová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication