Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost – Bc. Dominika Chválová
Bc. Dominika Chválová
Diplomová práce
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
Creativity in advertising. How to reach consumers and provide them with experience
Anotace:
Diplomová práce se ve své teoretické části zabývá kreativními a nekonvenčními způsoby marketingové komunikace. V teoretické části je detailně rozebírána kreativita, nové marketingové směry a guerilla marketing. Praktická část se již soustředí na konkrétní, marketingově významný čas a to Světový den ústní zdraví, slavený 20.března, který vykazuje z globálního i lokálního měřítka vysokou marketingovou …víceAbstract:
The thesis deals with creative and unconventional ways of marketing communication in its theoretical part. Creativity, new marketing trends and the guerilla marketing are described in detail in the theoretical part. The practical part focuses on one particular and for marketing significant event – The World Dental Health Day. It is celebrated on March 20 and it has a high marketing value both in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/oqesf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2019
- Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ilona Toufarová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
Marketing research for new product launch
Aigerim Sultanalieva -
New Forms of Advertising Affecting Devolli Corporation
Ardita Kasemi -
Online Marketing for a New Opening Web Store
Jafar Jafarov -
Vybrané nové směry v marketingové komunikaci
Dominika Králová -
Podnikatelský plán podniku Fusion House
Thanh Hai NGUYEN -
Strategie marketingové komunikace pro vybranou instituci
Blanka Steinerová -
The self-presentation of Instagram influencers and the construction of social media celebrity
Dominika Beneš Kováčová