Bc. Dominika Chválová

Diplomová práce

Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost

Creativity in advertising. How to reach consumers and provide them with experience
Anotace:
Diplomová práce se ve své teoretické části zabývá kreativními a nekonvenčními způsoby marketingové komunikace. V teoretické části je detailně rozebírána kreativita, nové marketingové směry a guerilla marketing. Praktická část se již soustředí na konkrétní, marketingově významný čas a to Světový den ústní zdraví, slavený 20.března, který vykazuje z globálního i lokálního měřítka vysokou marketingovou …více
Abstract:
The thesis deals with creative and unconventional ways of marketing communication in its theoretical part. Creativity, new marketing trends and the guerilla marketing are described in detail in the theoretical part. The practical part focuses on one particular and for marketing significant event – The World Dental Health Day. It is celebrated on March 20 and it has a high marketing value both in the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2019
  • Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Ilona Toufarová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace