Zhodnocení marketingového mixu cestovní agentury Martina Šimonová-Hliník Humpolec – Lucie Pokorná
Lucie Pokorná
Bakalářská práce
Zhodnocení marketingového mixu cestovní agentury Martina Šimonová-Hliník Humpolec
Marketing Mix Evaluation of the Martina Šimonová-Hliník Humpolec Company
Anotace:
Cílem práce je zhodnocení marketingového mixu cestovní agentury Martina Šimonová-Hliník Humpolec. Teoretická část vychází z aktuálních odborných a vědeckých přístupů k problemtice marketingu a cestovního ruchu. Empirická část se věnuje identifikaci, vymezení a analýze marketingového mixu, a také návrhům doporučení a změn pro marketingové aktivity této agentury.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POKORNÁ, Lucie. \textit{Zhodnocení marketingového mixu cestovní agentury Martina Šimonová-Hliník Humpolec}. Online. Bakalářská práce. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/7k2zna/. [citováno 2024-04-23]
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.