Lucie Pokorná

Bakalářská práce

Zhodnocení marketingového mixu cestovní agentury Martina Šimonová-Hliník Humpolec

Marketing Mix Evaluation of the Martina Šimonová-Hliník Humpolec Company
Anotace:
Cílem práce je zhodnocení marketingového mixu cestovní agentury Martina Šimonová-Hliník Humpolec. Teoretická část vychází z aktuálních odborných a vědeckých přístupů k problemtice marketingu a cestovního ruchu. Empirická část se věnuje identifikaci, vymezení a analýze marketingového mixu, a také návrhům doporučení a změn pro marketingové aktivity této agentury.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.