Ing. Dávid Stirber

Bakalářská práce

Event marketing – nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci

Event Marketing-PR Tool for the Target Group of Customers and Employees
Anotace:
Abstrakt Tato bakalářská práce se zaobírá Event marketingem. V teoretické části je pojem event marketing charakterizován. Dále se teoretická část věnuje integraci event marketingu do komunikačního a marketingového mixu, a také se věnuje jeho typologii. Praktická část se více zaměřuje na edukativní event marketing a jeho kategorizaci. Následně praktická část pojednává o dvou společnostech a jejich eventech …více
Abstract:
Abstract This bachelor thesis is focusing on the Event marketing. In a theoretical part that will firstly open the issue of event marketing will be discussed the integration of event marketing into a communication and marketing mix and will also explain its typology. Practical part is thereafter detailed in educative event management and its categorisation. The core of the practical part is then a …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2012
  • Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Oponent: Ing. Pavel Klička

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace