Social Media Strategy Creation for Selected Company – Bc. Maksym Zhohlo
Bc. Maksym Zhohlo
Bakalářská práce
Social Media Strategy Creation for Selected Company
Social Media Strategy Creation for Selected Company
Anotace:
The Bachelor's thesis entitled "Social Media Strategy Creation for Selected Company" provides an opportunity to learn more about the intricacies of building a social media strategy for a hotel. The primary attention is paid to social networks. All social networks of the selected hotel were analyzed at the beginning of the study, and metrics and indicators were taken from them. The main aim of the bachelor …víceAbstract:
The Bachelor's thesis entitled "Social Media Strategy Creation for Selected Company" provides an opportunity to learn more about the intricacies of building a social media strategy for a hotel. The primary attention is paid to social networks. All social networks of the selected hotel were analyzed at the beginning of the study, and metrics and indicators were taken from them. The main aim of the bachelor …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/txmhb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D.
- Oponent: Ing. Martin Kocourek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZHOHLO, Maksym. \textit{Social Media Strategy Creation for Selected Company}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/7kbyvd/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Hospitality Management / Hospitality Management
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Use of agile marketing and social media to enhance website traffic volume and social networks account frequency exposure for SME's
Maria Ravoeva -
Social networks and its marketing potential for enterprises
Karyna Kasperovych -
Social media communication
Olugbenga Ayodeji Tanimomo -
New Forms of Advertising Affecting Devolli Corporation
Ardita Kasemi -
Analysis of communication strategy of Karlovarské minerální vody, a.s.
Veronika Torlakian