Prodejní strategie firmy Jan Becher - Karlovarská Becherovka, a.s. – Martin Darebník
Martin Darebník
Master's thesis
Prodejní strategie firmy Jan Becher - Karlovarská Becherovka, a.s.
Sales strategy of the firm Jan Becher - Karlovarská Becherovka, a. s.
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá šířeji pojatou prodejní strategií firmy. Má za cíl představit společnost Jan Becher -- Karlovarská Becherovka, a. s., její fungování v oblastech marketingu, prodeje a exportu, a analyzovat současnou situaci, ve které se firma nachází v kontextu trhu alkoholických nápojů, využívaných distribučních cest a exportního směřování. Práce je strukturována do šesti kapitol. První kapitola …viacAbstract:
The thesis addresses a sales strategy of a firm in a broader concept. The main objective is to present the company Jan Becher -- Karlovarská Becherovka, a. s., its functioning in the areas of marketing, sales and export and to analyse the current situation of the firm in the context of alcoholic beverages market, distribution channels used and export orientation for the future. The thesis consists …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/32302
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2012
- Vedúci: Petr Cimler
- Oponent: Dita Hommerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/32302
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Vliv omnichannel prodejní strategie na úspěšnost prodeje léčivého přípravku v OTC segmentu léčiv/ The influence of an omnichannel sales strategy on the success of the sale of a medicinal product in the OTC pharmaceutical segment
David Bláha -
Strategie vstupu do vybraného segmentu spotřebitelského trhu
Halka Prokešová -
UX testování a jeho význam pro návrh prodejní strategie
Miroslav Polívka -
Analýza a benchmarking prodejní strategie výrobců motorových pil na českém trhu
Jaroslav Šebek -
Tools to Assess the Suitability of the Company to Enter the Foreign Market, International Sales Strategy
Monika Škorcová -
Prodejní strategie vybrané firmy na tuzemském trhu
Matěj Kabátek -
Analýza prodejní strategie vybraného podniku
Šimon Vojtíšek -
Tvorba prodejní strategie ve vietnamském IT startupu
Andrea Kuklová