Klasická vážná hudba a její propagace v ČR – Mgr. Ilona STEINEROVÁ
Mgr. Ilona STEINEROVÁ
Bakalářská práce
Klasická vážná hudba a její propagace v ČR
Classical music and its promotion in CZ
Anotace:
Práce popisuje specifika komunikačního mixu kulturních organizací se zaměřením na ty, které interpretují vážnou hudbu. Analyzuje kulturní politiku státu ve vztahu k vážné hudbě a na podmínkách dvou měst s různou hudební tradicí {--} Karlových Varů a Zlína a jejich symfonických orchestrů ověřuje, co ovlivňuje návštěvnost vážné hudby. Uvádí řadu kon-krétních závěrů průzkumů vztahu obyvatel k vážné hudbě …víceAbstract:
The work characterizes a communication mix of culture institutions, which construe a clas-sical music. The exploration analyses: (i) a culture government of attitude to classical mu-sic in general, (ii) a town circumstances of a music lore {--} the symphony orchestra in Karl{\crq}s Bad and Zlin, (iii) a potency of a attendance. The essay shows the series of particular study conclusions of relations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2007
Identifikátor:
4876
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STEINEROVÁ, Ilona. Klasická vážná hudba a její propagace v ČR. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 08. 05. 2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Klarinet a vývoj klarinetové hry ve 20. a 21. století v Evropě a USA (tradice a různorodost v metodice výuky klarinetu, nejvýznamnější klarinetisté a pedagogové, významní skladatelé a jejich tvorba pro klarinet)
Milan Řeřicha -
Romská hudba v tradicích národnostních menšin a její místo v současné hudební scéně
Miroslava Vážanská -
Slovácký krúžek v Brně a jeho vliv na šíření a zachování hudebních tradic v regionu Slovácko
Kateřina Čechovská -
Hudební tradice a rituály ve výchově dětí předškolního věku
Eliška MARKOVÁ -
Město Dobříš - hudební tradice a současnost
Barbora DUŠKOVÁ -
Petr Iljič Čajkovskij, Variace na rokokové téma pro violoncello a orchestr, historie vzniku, srovnání dvou verzí a různých interpretací v podání vybraných violoncellistů 20. a 21. století.
Nikita Ruzhavinskii -
Nové formy marketingové komunikace
Martin Kadlec -
Vývoj a současnost internetových nástrojů marketingové komunikace - základní exkurs do problematiky využití online reputation v marketingové komunikaci
Jan Kořán