Teaching Business English: Different Methods of Approaching the Goal – Lucie OLŠANSKÁ
Lucie OLŠANSKÁ
Bakalářská práce
Teaching Business English: Different Methods of Approaching the Goal
Teaching Business English: Different Methods of Approaching the Goal
Abstract:
Specification of Business English and particular teaching methods. The whole lesson schedule is based on these methods. The bachelor thesis analyzes both positive and negative features and particular activities concerning the individual teaching methods. The main aim of this thesis is to provide drafts of sample lessons of Business English, which is based on the aspects mentioned in theoretical part …víceAbstract:
Specifikace obchodní angličtiny a zejména různé metody, na nichž je možno proces výuky založit. Bakalářská práce analyzuje pozitivní a negativní aspekty, které jsou rovněž doplněny o aktivity, které se vztahují k jednotlivým metodám. Cílem práce je poskytnout návrhy ukázkových hodin výuky obchodní angličtiny na základě aspektů teoretické části práce.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2012
Zveřejnit od: 31. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ivana Řezníčková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
OLŠANSKÁ, Lucie. Teaching Business English: Different Methods of Approaching the Goal. Ostrava, 2012. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 31.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Angličtina ve sféře podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Výuka odborně zaměřeného jazyka na Obchodní akademii a Ekonomickém lyceu v Českých Budějovicích
Bohumila SVATKOVÁ -
Využití metod badatelsky orientované vyuky a vyuky STEM (science - technology - engineering - mathematics) při práci s nadanymi žáky ve věku 8 až 12 let.
Jakub IVANIČ -
Výuka prvopočátečního čtení u dětí s lehkým mentálním postižením. Porovnávání metody analyticko-syntetické a metody Sfumato.
Marika KOPEČNÁ -
Metody výuky na střední škole v době koronavirové krize a jejich využití v budoucnu
Jan Pěkný -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Alternativní metody výuky geografie
Anna Auermüllerová -
Metody a formy distanční výuky ve výtvarném oboru na Základních uměleckých školách
Erika Houserová -
Metody a organizační formy prvopočátečního čtení na základních školách
Kateřina Svobodová