Bc. Jitka ALEXOVÁ

Bakalářská práce

Guerrilla marketing {--} překvapivý úder v boji.

Guerrilla marketing - surprising hit in the fight
Anotace:
V úvodu teoretické části je popsán historický vývoj a chápání termínu až k současnosti, kdy vznikly základní definice a pravidla ve spojení s marketingem. Šestnáct základních tajemství guerrilla marketingu, rozdíly mezi guerrilla marketingem a marketingem klasickým a 50 zlatých pravidel, dávají komplexní pohled na pojem v jeho pravém významu. V poslední kapitole teoretické části pak uvádím názory odborníků …více
Abstract:
The theoretical part describes a historical development and full understanding of the term guerrilla marketing since it is beginning until present days. The sixteen monumental secrets of guerrilla marketing, the differences between GM and classical marketing and fifty golden rules of GM give a global view how to understand the whole idea of GM. Last chapter of the theoretical part concerns the opinions …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008
Identifikátor: 7444

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2008
  • Vedoucí: Mgr. Ing. Olga Jurášková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ALEXOVÁ, Jitka. Guerrilla marketing {--} překvapivý úder v boji. . Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 05. 2008

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace