Bc. Jitka ALEXOVÁ

Bachelor's thesis

Guerrilla marketing {--} překvapivý úder v boji.

Guerrilla marketing - surprising hit in the fight
Abstract:
V úvodu teoretické části je popsán historický vývoj a chápání termínu až k současnosti, kdy vznikly základní definice a pravidla ve spojení s marketingem. Šestnáct základních tajemství guerrilla marketingu, rozdíly mezi guerrilla marketingem a marketingem klasickým a 50 zlatých pravidel, dávají komplexní pohled na pojem v jeho pravém významu. V poslední kapitole teoretické části pak uvádím názory odborníků …more
Abstract:
The theoretical part describes a historical development and full understanding of the term guerrilla marketing since it is beginning until present days. The sixteen monumental secrets of guerrilla marketing, the differences between GM and classical marketing and fifty golden rules of GM give a global view how to understand the whole idea of GM. Last chapter of the theoretical part concerns the opinions …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2008
Identifier: 7444

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2008
  • Supervisor: Mgr. Ing. Olga Jurášková

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ALEXOVÁ, Jitka. Guerrilla marketing {--} překvapivý úder v boji. . Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 05. 2008

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications