Guerrilla marketing {--} překvapivý úder v boji. – Bc. Jitka ALEXOVÁ
Bc. Jitka ALEXOVÁ
Bachelor's thesis
Guerrilla marketing {--} překvapivý úder v boji.
Guerrilla marketing - surprising hit in the fight
Abstract:
V úvodu teoretické části je popsán historický vývoj a chápání termínu až k současnosti, kdy vznikly základní definice a pravidla ve spojení s marketingem. Šestnáct základních tajemství guerrilla marketingu, rozdíly mezi guerrilla marketingem a marketingem klasickým a 50 zlatých pravidel, dávají komplexní pohled na pojem v jeho pravém významu. V poslední kapitole teoretické části pak uvádím názory odborníků …moreAbstract:
The theoretical part describes a historical development and full understanding of the term guerrilla marketing since it is beginning until present days. The sixteen monumental secrets of guerrilla marketing, the differences between GM and classical marketing and fifty golden rules of GM give a global view how to understand the whole idea of GM. Last chapter of the theoretical part concerns the opinions …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2008
Identifier:
7444
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2008
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ALEXOVÁ, Jitka. \textit{Guerrilla marketing $\{$--$\}$ překvapivý úder v boji.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2008. Available from: https://theses.cz/id/7kgrxx/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ALEXOVÁ, Jitka. Guerrilla marketing {--} překvapivý úder v boji. . Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 05. 2008
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Digitální marketing bankovních institucí
Jan Schneider -
Personální marketing bankovní instituce v období očekávané recese
Štěpánka Dudová -
Bankovní marketing v České republice
Oxana Degtyareva -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
Marketing na sociálních sítích
Roman Kelner -
Implementace CMT SaaS služby do finanční instituce
Tomáš Vrzák -
Analýza image značky bankovní instituce
Tereza Krečmerová -
Zahraniční inspirace v marketingu bankovních institucí
Jana DRDOVÁ