Marketingové řízení MSP / rodinného podniku – Bc. Ladislav Hraník
Bc. Ladislav Hraník
Master's thesis
Marketingové řízení MSP / rodinného podniku
Marketing management of SMB / family company
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovým řízením rodinného podniku. Práce zdůrazňuje důležitost vytvoření marketingové strategie i v menším rodinném podniku a její následnou implementaci. Popisuje postup pro správné nastavení procesů uvnitř společnosti. Cílem diplomové práce je s využitím teoretických poznatků a na základě zhodnocení současného stavu podniku, reagovat na zjištění z provedených analýz …moreAbstract:
The thesis deals with marketing management of the family business. Work highlights the importance of creating a marketing strategy in a smaller family business and the implementation. It describes the procedure for setting precise processes inside the company. The aim of this thesis is using theoretical knowledge and on current state of the business, respond to the findings of the analysis and creating …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/hwkaw/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 8. 2017
- Supervisor: Ing. Eva Matoušková
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Zavádění produktu na trh a Marketing Development vybraného produktu
Štěpán Cvekl -
Uvedení nového produktu na trh ve vybrané společnosti
Lukáš Jíra -
Zavedení produktu na trh s důrazem na konkurenci
Adam JAHN -
Návrh projektu výzkumu na zavedení nového produktu na trh
Jan Vopátek -
Komunikace Penzijní společnosti České pojišťovny, a.s. při zavedení nového produktu na trh
Pavlína Holcrová -
Zavedení nového produktu na trh piva
Dominika Buříková -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu firmy LE&CO na trh
Renata Nováková