Roman Parkhomenko

Bachelor's thesis

The influence of the Octavia follow-up marketing campaign on the EU5 markets sales

The influence of the Octavia follow-up marketing campaign on the EU5 markets sales
Abstract:
The thesis describes a big variety of marketing communications forms as powerful tools in reaching and influencing the sales objectives in the automotive industry. The object of the research is the follow-up marketing campaign on the EU5 markets of ŠKODA AUTO for Octavia model.The main objective of the thesis is to introduce the marketing communications in today’s world and to see the functions and …more
Abstract:
The thesis describes a big variety of marketing communications forms as powerful tools in reaching and influencing the sales objectives in the automotive industry. The object of the research is the follow-up marketing campaign on the EU5 markets of ŠKODA AUTO for Octavia model.The main objective of the thesis is to introduce the marketing communications in today’s world and to see the functions and …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2017

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Pavel Štrach, Ph.D. Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.
 
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses 7knnmn 7knnmn/2
26/4/2017
Folders
Files
Švejdar, L.
27/4/2017
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.