Propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu – Ing. Margit Beníčková
Ing. Margit Beníčková
Diplomová práce
Propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu
Promotion of the Czech Republic as a Tourism Destination
Anotace:
Diplomová práce „Propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu“ zachycuje problematiku související se současným stavem propagace naší země jako destinace cestovního ruchu na trzích mezinárodních i domácím Práce je rozdělena do sedmi kapitol. První část je věnována vymezení cestovního ruchu, základních používaných pojmů a typologii cestovního ruchu. V první kapitole je rovněž popsána i teorie …víceAbstract:
Thesis “Promotion of the Czech Republic as tourist destination” captures problems related to current situation in promoting our country as a tourist destination on international and domestic markets. Thesis is divided into seven chapters. The first part is dedicated to definition of basic terms and tourism typology. In this chapter is also described marketing of services. Most important documents, …víceKlíčová slova
Cestovní ruch Destinace Destinační management Marketing služeb Odvětví cestovního ruchu Organizace cestovního ruchu Programové dokumenty Propagace Strategické dokumenty Strukturální fondy. Tourism Destination Destination Managament Marketing of Servises Tourism Industry Tourism Organization Programme Document Promotion Strategical Dokumnet Structural Founds.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qtze2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2008
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa
Práce na příbuzné téma
-
České Švýcarsko o.p.s. se zaměřením na management destinace
Aneta Černovská -
Destinační management lázeňské destinace - analýza sezónnosti
Štěpánka Vacková -
Životní cyklus destinace na příkladu vybrané destinace - Litomyšl
Andrea Hanušová -
Možnosti rozvoje hyperturistické destinace cestovního ruchu
Martin Remiáš -
Destinační management v Kraji Vysočina se zaměřením na památky UNESCO
Eliška Svobodová -
Situační analýza destinace cestovního ruchu
Tereza Radová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Strukturální fondy EU a jejich využití v cestovním ruchu
Tereza Picková