Bc. Marek Zigo

Master's thesis

Význam chování prodavačů pro tvorbu image společnosti

The Importance of Sales Assistants Behaviour in Creating Corporate Image
Abstract:
Diplomová práce se snaží objasnit, jaký vliv má na image společnosti chování prodavačů k zákazníkům. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, jakými je komunikace, techniky prodeje, formování image, jeho nástroje a chování zákazníků. Aplikačně – praktická část zahrnuje dotazníkové šetření realizované na vybraném souboru zákazníků prodejny Meatfly OC Zlaté Jablko. Následuje interpretace výsledků …more
Abstract:
This thesis clarifies the importance of sales assistances behaviour in creating corporate image. The effects on the image of the behavior of vendors to customers. The theoretical part of the thesis includes notions, such as communication, sales techniques, image formation, its tools and customer behavior. Application - practical part includes a survey carried out on a selected set of customers of shop …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2015
  • Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Reader: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní