Bc. Marek Zigo

Master's thesis

Význam chování prodavačů pro tvorbu image společnosti

The Importance of Sales Assistants Behaviour in Creating Corporate Image
Anotácia:
Diplomová práce se snaží objasnit, jaký vliv má na image společnosti chování prodavačů k zákazníkům. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, jakými je komunikace, techniky prodeje, formování image, jeho nástroje a chování zákazníků. Aplikačně – praktická část zahrnuje dotazníkové šetření realizované na vybraném souboru zákazníků prodejny Meatfly OC Zlaté Jablko. Následuje interpretace výsledků …viac
Abstract:
This thesis clarifies the importance of sales assistances behaviour in creating corporate image. The effects on the image of the behavior of vendors to customers. The theoretical part of the thesis includes notions, such as communication, sales techniques, image formation, its tools and customer behavior. Application - practical part includes a survey carried out on a selected set of customers of shop …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2015
  • Vedúci: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní