Význam chování prodavačů pro tvorbu image společnosti – Bc. Marek Zigo
Bc. Marek Zigo
Diplomová práce
Význam chování prodavačů pro tvorbu image společnosti
The Importance of Sales Assistants Behaviour in Creating Corporate Image
Anotace:
Diplomová práce se snaží objasnit, jaký vliv má na image společnosti chování prodavačů k zákazníkům. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, jakými je komunikace, techniky prodeje, formování image, jeho nástroje a chování zákazníků. Aplikačně – praktická část zahrnuje dotazníkové šetření realizované na vybraném souboru zákazníků prodejny Meatfly OC Zlaté Jablko. Následuje interpretace výsledků …víceAbstract:
This thesis clarifies the importance of sales assistances behaviour in creating corporate image. The effects on the image of the behavior of vendors to customers. The theoretical part of the thesis includes notions, such as communication, sales techniques, image formation, its tools and customer behavior. Application - practical part includes a survey carried out on a selected set of customers of shop …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nexez/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
E sales force - obchodní tým 21. století
Jiří Januška -
After Sales programy pro Škoda Auto a.s.
Alena Machačová -
Sales strategie české pobočky Vietnam Airlines: analýza situace a možnosti zlepšení
Quynh Yen Bui -
Analysis of online sales channels for short term apartment rentals in Prague - case study of Ruterra Apartment s.r.o.
Anna Antonenko -
Význam chování prodavačů pro tvorbu image společnosti
Alena Sovová -
Význam chování prodavačů pro tvorbu image společnosti
Renata Jedličková -
Rozbor image vybrané společnosti
Lenka Nožičková -
Vliv event marketingových aktivit na tvorbu image značky
Kristýna Kosatíková