Michal Heřmanský

Bakalářská práce

Trendy v analytickém CRM

Trends in analytical CRM
Anotace:
Tato práce se zabývá hlavními trendy v oblasti analytického CRM. Cílem práce je tyto trendy identifikovat a porovnat s reálnou situací na trhu CRM. Práce je rozdělena do několika částí. V úvodu je popsána problematika Customer Relationship Managementu spolu s architekturou CRM systému. Dále je popsáno analytické CRM a jeho základní funkce. Jednotlivé trendy jsou přehledně charakterizovány a následně …více
Abstract:
This thesis describes major trends in the field of analytical CRM. The goal is to identify those trends and compare them with current situation on the CRM market. The thesis is devided among several parts. In the opening part is described Customer Relationship Management and architecture of CRM system. The next part discribes analytical CRM and its standard ways of using. The main part of the thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 2. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2014
  • Vedoucí: Lucie Šperková
  • Oponent: Pavel Jašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/41852