Proces zavedení nového produktu na trh – Ivana Zwesperová
Ivana Zwesperová
Bakalářská práce
Proces zavedení nového produktu na trh
The Process of Introducing a New Product into the Market
Anotace:
Bakalářská práce na téma "Proces zavedení nového produktu na trh" se zabývá problematikou zavádění nových výrobků a služeb na trh. Práce pojednává o zavedení nového produktu v podobě Jezdeckého areálu Hostinův důl Tršice a jeho služeb. Teoretické část je věnována základním pojmům, které úzce souvisí s tímto tématem. V praktické části je práce zaměřena na profil společnosti, analýzu a popis zavedení …víceAbstract:
Bachelor's thesis "The process of introducing a new product into market" deals with the introduction of new products and services to market. The thesis deals with the introduction of a new product in the form Jezdecký areál Hostinův důl Tršice. The theoretical part is devoted to basic terms that are closely related to this topic. In the practical part is thesis focused on the company profile, analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2011
Zveřejnit od: 31. 3. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2011
- Vedoucí: Ing. Mgr. Renáta PAVLÍČKOVÁ
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zwesperová, Ivana. Proces zavedení nového produktu na trh. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 31. 03. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 3. 2011 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Propagační mix
Jan Bauer -
Propagační mix restaurace Gókana
Dominika Kubáňová -
Marketingový mix vybraného podniku
Michaela Roháčková -
Propagační mix
Marta Zitová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku (organizace) – projektová studie
Ladislav Sadílek -
Propagační mix
Adéla Kolínová -
Propagační mix Střední školy Kostka s.r.o.
Martina Houserová -
Marketingový mix vybraného podniku
Michala Dušáková
Název
Vložil
Vloženo
Práva