Bc. Tomáš Duchoň

Bachelor's thesis

Strategie komunikace vládních stran za období 2013 - 2017

Communications Strategies of Government Parties in the span of 2013 - 2017
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje strategii politické komunikace politických stran v různých fázích volebního období za užití marketingového konceptu Philipa Kotlera lídr – vyzyvatel – následovatel – specialista. V teoretické části jsou vymezeny rozdíly mezi permanentní a volební kampaní, základní pojmy spojené s politickou komunikací a představen použitý koncept. V praktické části je poté na základě obsahové …more
Abstract:
The Bachelor thesis deals with a strategy of political communication of political parties in different phases of election period using marketing concept by Phillip Kotller leader – challenger – follower – specialist. Differences between permanent and voting campaign as well as basic concepts dealing with political communication are defined in the theoretical part. The used concept is also introduced …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 12. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 1. 2019
  • Supervisor: Mgr. Miloš Gregor, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Lucie Bohdalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií