Strategie vstupu podniku na zahraniční trh – Bc. Kateřina Hubáčková
Bc. Kateřina Hubáčková
Diplomová práce
Strategie vstupu podniku na zahraniční trh
Company's Foreign Market Entry Etrategy
Anotace:
Cílem této diplomové práce je vypracování strategie vstupu na zahraniční trh. Teoretická část se nejdříve zabývá teoretickými východisky jako jsou důvody pro vstup na zahraniční trh a základní formy vstupu na zahraniční trh. Teoretická část se dále zabývá sociálními sítěmi a jejich využití pro marketingové účely podniku. Následně jsou v teoretické části popsány a vysvětleny metody, které jsou využívány …víceAbstract:
The aim of this thesis is to develop a foreign market entry strategy. The theoretical part first deals with basic concepts such as reasons for entering a foreign market and basic forms of foreign market entry. The theoretical part further deals with social networks and their use for marketing purposes of the company. Subsequently, the theoretical part describes and explains the methods that are used …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Blanka Brandová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hubáčková, Kateřina. Strategie vstupu podniku na zahraniční trh. Liberec, 2024. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Marketing a mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Řízení nástupnické strategie v rodinném podniku formou vstupu finančního investora
Zuzana Hrnková -
Analýza dopadů vstupu podniku na mezinárodní trh v oblasti managementu
Miriam Soldánová -
Analýza forem vstupu českého podniku na ruský trh
Eva Bajerová -
Vybrané formy vstupu podniku na zahraniční trh
Andrea Bitnarová -
Formy vstupu podniků na zahraniční trhy se zaměřením na franchising
Anna Kadlecová -
Internacionalizace rodinných podniků: Faktory a formy vstupu na zahraniční trhy
Marco Hahn -
Přínosy a rizika vstupu českých společností na zahraniční trh
Vendula Soukeníková -
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
František Koutník