Využití inovativního marketingu v mezinárodním obchodě – Šimon Novotný
Šimon Novotný
Bakalářská práce
Využití inovativního marketingu v mezinárodním obchodě
Application of innovative marketing in internacional business
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá návrhem kampaně s využitím influencerů, kteří budou propagovat společnost ŠKODA AUTO, a. s. Teoretická část práce je zaměřuje především na základní pojmy marketingu na sociálních sítích a sociálními platformami jako takovými. V praktické části práce byla provedena analýza sekundárních dat souvisejících s aktivitami influencer marketingu v podání ŠKODA AUTO, a. s. Dále bylo …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on designing of marketing campaign, which is using influencers, who will promote the company ŠKODA AUTO, a. s.. The theoretical part of the thesis was mainly focused on the basic terms of marketing on social networks and social platforms. Secondary data, related to influencer marketing activities of ŠKODA AUTO, a. s. were analyzed in the practical part of the thesis. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Otakar Ungerman, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Novotný, Šimon. Využití inovativního marketingu v mezinárodním obchodě. Liberec, 2020. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management mezinárodního obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Influencer jako progresivní prvek moderní marketingové komunikace
Sandra Ratajová -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace: případové studie Loro Oro.
Ekaterina Baranichenko -
Influencer jako nástroj marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Jana Hotárková -
Řízení marketingové komunikace s pomocí influencer marketingu pro SAYU
Mirka Jonášová -
Návrh marketingové komunikace s využitím influencer marketingu k posílení značky kojenecké výživy
Alena Fišerová -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace
Kateřina Strejc -
Influencer jako prostředek marketingové komunikace značky
Nikola Straková -
Využití influencer marketingu v rámci marketingové komunikace e-shopu Zalando
Aneta Řehořová
Název
Vložil
Vloženo
Práva